Integral Technologies - wersja polska Integral Technologies - English Version Integral Technologies - Twitter Integral Technologies - Facebook
przeszukaj: 
STRONA GŁÓWNA  »  SZKOLENIA  »  OPIS SZKOLENIA
 
Skip Navigation Links
O FIRMIE
» Autoryzacje
» Referencje
» Siedziba
» Kariera
OBSŁUGA SZKOLEŃ
» Wyszukiwanie
» Lista kursów
» Zapisy
» Vouchery
» Promocje
» Rabaty
» Regulamin
OFERTA SZKOLEŃ
» MS Office
» Nowe technologie
» Training in English
» Software Assurance
» Szkolenia onLine
» Smartfony i tablety
PROJEKTY UNIJNE
USŁUGI
» Aplikacje
» Strony dla firm
EGZAMINY
» Pearson VUE
» Certiport MOS
» Castle
» Promocje
» Cennik
» Zapisy
» Ścieżki Microsoft
KONTAKT
ZAMÓW NEWSLETTER
Baza wiedzy MSDN
MS-2261+2262
Supporting Users Running Microsoft Windows XP Desktop Operating Systems; Supporting Users Running Applications on a Microsoft Windows XP Operating System
szkolenie autoryzowane
cena / 1 osoba
3 850,00 zł
czas trwania
5 dni
dostępność onLine
zapytaj »
O szkoleniu
Dla kogo
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozpocząć pracę w branży IT oraz posiadają doświadczenie w korzystaniu z Microsoft Office, a także systemów Microsoft Windows. Kurs jest również przeznaczony dla pracowników działów HelpDesk oraz dla osób które chcą uzyskać certyfikat Microsoft Certified Desktop Support Technician.
Wymagania wstępne
Wymaganiem wstępnym do udziału w szkoleniu jest znajomość aplikacji Microsoft Office oraz programów systemu Windows wraz z Internet Explorer, podstawowa znajomość technologii systemów operacyjnych oraz sprzętu komputerowego i jego funkcji, podstawowa znajomość konfiguracji protokołu TCP/IP.
Zakres tematyczny
  • Wstęp do sposobów wspierania użytkowników Windows XP
  • Konfiguracja interfejsu użytkownika Windows XP
  • Rozwiązywanie problemów związanych z zarządzaniem pulpitem
  • Rozwiązywanie problemów związanych z łącznością sieciową
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych
  • Rozwiązywanie problemów związanych z plikami i katalogami
  • Rozwiązywanie problemów związanych z drukarkami
  • Rozwiązywanie problemów instalacyjnych
  • Wstęp do sposobów wspierania użytkowników obsługujących aplikacje w systemie Windows XP
  • Wstęp do rozwiązywania problemów związanych z pracą aplikacji w systemie Windows XP
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Microsoft Internet Explorer
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Outlook Express
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Microsoft Office
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Microsoft Outlook
Zakres tematyczny szkolenia
Dla kogo
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozpocząć pracę w branży IT oraz posiadają doświadczenie w korzystaniu z Microsoft Office, a także systemów Microsoft Windows. Kurs jest również przeznaczony dla pracowników działów HelpDesk oraz dla osób które chcą uzyskać certyfikat Microsoft Certified Desktop Support Technician.
Wymagania wstępne
Wymaganiem wstępnym do udziału w szkoleniu jest znajomość aplikacji Microsoft Office oraz programów systemu Windows wraz z Internet Explorer, podstawowa znajomość technologii systemów operacyjnych oraz sprzętu komputerowego i jego funkcji, podstawowa znajomość konfiguracji protokołu TCP/IP.
Zakres tematyczny
  • Wstęp do sposobów wspierania użytkowników Windows XP
  • Konfiguracja interfejsu użytkownika Windows XP
  • Rozwiązywanie problemów związanych z zarządzaniem pulpitem
  • Rozwiązywanie problemów związanych z łącznością sieciową
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych
  • Rozwiązywanie problemów związanych z plikami i katalogami
  • Rozwiązywanie problemów związanych z drukarkami
  • Rozwiązywanie problemów instalacyjnych
  • Wstęp do sposobów wspierania użytkowników obsługujących aplikacje w systemie Windows XP
  • Wstęp do rozwiązywania problemów związanych z pracą aplikacji w systemie Windows XP
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Microsoft Internet Explorer
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Outlook Express
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Microsoft Office
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Microsoft Outlook
Przygotowanie do egzaminów
Szkolenie przygotowuje do następujących egzaminów:
70-271
272
O ośrodku szkoleniowym
Integral Technologies
ul. Waliców 11, 00-851 Warszawa
MS-2261+2262
Supporting Users Running Microsoft Windows XP Desktop Operating Systems; Supporting Users Running Applications on a Microsoft Windows XP Operating System
czas trwania: 5 dni
Dla kogo
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozpocząć pracę w branży IT oraz posiadają doświadczenie w korzystaniu z Microsoft Office, a także systemów Microsoft Windows. Kurs jest również przeznaczony dla pracowników działów HelpDesk oraz dla osób które chcą uzyskać certyfikat Microsoft Certified Desktop Support Technician.
Wymagania wstępne
Wymaganiem wstępnym do udziału w szkoleniu jest znajomość aplikacji Microsoft Office oraz programów systemu Windows wraz z Internet Explorer, podstawowa znajomość technologii systemów operacyjnych oraz sprzętu komputerowego i jego funkcji, podstawowa znajomość konfiguracji protokołu TCP/IP.
Zakres tematyczny
  • Wstęp do sposobów wspierania użytkowników Windows XP
  • Konfiguracja interfejsu użytkownika Windows XP
  • Rozwiązywanie problemów związanych z zarządzaniem pulpitem
  • Rozwiązywanie problemów związanych z łącznością sieciową
  • Rozwiązywanie problemów sprzętowych
  • Rozwiązywanie problemów związanych z plikami i katalogami
  • Rozwiązywanie problemów związanych z drukarkami
  • Rozwiązywanie problemów instalacyjnych
  • Wstęp do sposobów wspierania użytkowników obsługujących aplikacje w systemie Windows XP
  • Wstęp do rozwiązywania problemów związanych z pracą aplikacji w systemie Windows XP
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Microsoft Internet Explorer
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Outlook Express
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Microsoft Office
  • Wsparcie użytkowników obsługujących Microsoft Outlook
 
PARTNERZY
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
© 2015 Integral Technologies